środa, 23 lipca 2008

Święcenie zakończone fajerwerkami

Wieczorową porą zasiadłam do działającego internetu (pozdrawiam naszego drogiego "prowajdera") i zaczytuję się wiadomościami różnymi, ponieważ TV mi nie służy. Wśród wielu regionalnych znalazłam takie oto również. Spodobało mi się, więc dzielę się - mówili wszak "dziel się, a będzie Ci dane".

he he he. A oto jak można połączyć przyjemne z pożytecznym ( o ile fajerwerki do takich należą, a świecenia d przyjemnych ;) ).

Garść cytatów niezbędna. Także co w ".." to nie moje, to autora JM z wirtualnych "Wrót Podlasia":

"W parafii w Świętej Wodzie rozpoczynają się święcenia pojazdów. Codziennie o 18:00 aż do niedzieli, 27 lipca odprawiane będą tam msze święte.

W środę 23 lipca msza święta za tych, co zginęli na drodze. W czwartek, 24 lipca pobłogosławione zostaną motory i auta zabytkowe, w piątek, 25 lipca "wszystko, co jeździ" - od rolek po TIRy. To od 9:00 do 21:00 przy figurze św. Krzysztofa w Świętej Wodzie. W sobotę, 26 lipca o 18:00 msza św. za seniorów.

Dodajmy, że dziś święcenia pojazdów odbywają się też w wielu innych kościołach w naszym regionie. Główne uroczystości w Świętej Wodzie odbędą się w niedzielę, 27 lipca - poświęcenie kapliczki patrona kierowców - św. Krzysztofa. W południe uroczystościom przewodniczyć będzie arcybiskup senior Stanisław Szymecki. O 20:00 spotkanie Krzysztofów i msza w ich intencji. Godzinę później apel jasnogórski. Po nim pokaz fajerwerków."



Także spieszmy wszyscy - może 23, 24 a może 25 to właśnie NASZ DZIEŃ :)


Chyba, ze ktoś już naprawdę nic jeżdżącego nie posiada - jak ja, autorka posta - to ew. na fajerwerki załapać się może ;)

Brak komentarzy: